Obiectivele unui studiu de piata:descoperiti pentru fiecare obiectiv, informatiile necesare

→ Profil, motivatie, comportamentul consumatorilor.

→ Reactiile consumatorilor in raport cu pretul, cu calitatea sau cu caracteristicile produsului actual

→ Produsele concurentilor, previziunile evolutiei pietei, nevoile consumatorilor.

→ Vanzarile pe o piata test, reactiile consumatorilor.

→ Situatia sectoarelor de activitate, pozitionarea concurentilor, reglementari…

→ Volum, frecventa, perioada cumparaturilor

→ Cunoasterea si percepera produselor din punctul de vedere al consumatorilor.

ESENTIALUL – studiu de piata

O problema manageriala – in aparenta simpla – aduce adesea cu ea mai multe intrebari. Este esential sa cunoaseti toate aceste intrebari, pentru ca fiecare intrebare corespunde unei directii de studiu si unor tehnici diferite. Inainte de a incepe un studiu de piata, trebuie sa determinati cu precizie problema care trebuie rezolvata si obiectivul studiului.


Contact studiu de piata

Descrieti pe scurt cererea voastra si un expert in studii de piata va va contacta in scurt timp.