Studii de satisfactie si fidelizare

Masuram indicatori de performanta precum : Net Promoter Score (NPS), indicator de satisfactie (CSAT), indicator de loialitate (CLI).

Colectam informatii despre pastrarea si loializarea clientilor.
Ce pot face clientii fideli ?
- cumpara in mod repetat;
- folosesc ceea ce cumpara;
- interactioneaza cu firma printr-o varietate de canale diferite;
- sunt cei mai mari sustinatori, recomanda ceea ce cumpara altora si ofera un feedback pozitiv, proactiv si reactiv.

Cerere de oferta
Analiza de piata B2B B2C

serviciile noastre de studii de piata

Utilizam modele analitice testate si recunoscute international si le adaptam contextului dvs. specific.

Analiza de piata

Furnizam persoanelor cu puteri decizionale date valide si relevante pentru a profita de oportunitatile din sector si pentru a lansa cu succes noua ta afacere

Analiza de piata

Consumatori si cumparatori

Identificam nevoile neacoperite de competitie ce pot deveni avantajele si oportunitati de maine a firmei dvs.

Studiu Customer

Studiu de satisfactie si fidelizare

Cultivam o relatie buna si experiente placute cu clientii dvs. prin masurarea satisfactiei si identificarea punctelor de fidelizare

Studiu de satisfactie
Servicii profesionale si personalizate de studii de piata

Personalizam proiectul in functie de sectorul de piata, de profilul consumatorului si de alte criterii importante pentru firma dvs.

Oferim solutia potrivita pentru segmentul, marcile, produsele, serviciile sau angajatii firmei dvs.

40% B2B

35% B2C

25% New Business

Contact

Solicitati un studiu de piata personalizat