Studii de satisfactie si fidelizare
Masuram indicatori de performanta precum : Net Promoter Score (NPS), indicator de satisfactie (CSAT), indicator de loialitate (CLI).
Colectam informatii despre pastrarea si loializarea clientilor.
Ce pot face clientii fideli ?
- cumpara in mod repetat;
- folosesc ceea ce cumpara;
- interactioneaza cu firma printr-o varietate de canale diferite;
- sunt cei mai mari sustinatori, recomanda ceea ce cumpara altora si ofera un feedback pozitiv, proactiv si reactiv.
Analiza de piata B2B B2C
serviciile noastre de studii de piata
Utilizam modele analitice testate si recunoscute international si le adaptam contextului dvs. specific.
Analiza de piata
Furnizam persoanelor cu puteri decizionale date valide si relevante pentru a profita de oportunitatile din sector si pentru a lansa cu succes noua ta afacere
Consumatori si cumparatori
Identificam nevoile neacoperite de competitie ce pot deveni avantajele si oportunitati de maine a firmei dvs.
Studiu de satisfactie si fidelizare
Cultivam o relatie buna si experiente placute cu clientii dvs. prin masurarea satisfactiei si identificarea punctelor de fidelizare
Realizam studii de satisfactie (NPS, CSAT, CES, CLI) pentru diferite sectoare si industrii
Auto & Mobilitate • Bunuri de larg consum/FMCG • Retail & Comert online • Tehnologie • Constructii • HORECA • Farmaceutic • Financiar • Training & E-learning • Inginerie & Inovatie • Energie & Infrastuctura • Servicii logistica
Servicii profesionale si personalizate de studii de piata
Personalizam proiectul in functie de sectorul de piata, de profilul consumatorului si de alte criterii importante pentru firma dvs.
Oferim solutia potrivita pentru segmentul, marcile, produsele, serviciile sau angajatii firmei dvs.
40% B2B
35% B2C
25% New Business