Studiu de piata de validere concept
Aveti conceptul de business dar nu stiti cum va fi primit in piata, daca publicul tinta il va intelege sau cat de usor va fi adoptat.
Acest studiu de piata va poata ajuta la optimizarea investitiilor viitoare. Un studiu de validare al conceptului va poate ajuta in diferite faze de creare :
1. atunci cand decideti daca il realizati sau nu: in acest punct se prezinta ideea si se masoara gradul de interes pentru achizitie in diferite variante, sugestii de imbunatatire si ingrijorari privind conceptul, cat si de a intampina nevoile noi create odata ce conceptul este prezentat. Tot in aceasta faza putem defini profila publicul tinta.
2. atunci cand aveti stabilite cateva variante pe care doriti sa le produceti si doriti sa faceti un experiment: prezentarea variantelor publicului tinta ajuta la evaluarea preferintelor, va ajuta sa va adaptati mesajul in functie de gradul de intelegere al publicului tinta, sa testati variantele in comparatie cu competitia.
3. atunci cand aveti un prototip este timpul pentru o testare de utilizare: proiectarea unui nou produs sau serviciu are intotdeauna la baza contextul real al utilizatorului/clientului final, astfel ca este foarte important ca contina setul corect de caracteristici, aspectul portrivit. Astfel ca este important o evaluare a modului in care utilizatorii reali interactioneaza cu el in lumea reala: momentul, modalitatea, limitarile impuse de utilizare cat si efortul depus de utilizatori fizic si cognitiv pentru a utiliza produsul sau serviciu.
Analiza de piata B2B B2C
serviciile noastre de studii de piață
Veti putea beneficia de o varietate de servicii, cum ar fi analiza concurentilor sau a clientilor, informatii despre tendintele pietei, segmentarea pietei, analize SWOT, diferite tipuri de sondaje pentru consumatori. si mult mai mult, totul adaptat contextului dvs.
Analiza de piata
Furnizam persoanelor cu puteri decizionale date valide si relevante pentru a profita de oportunitatile din sector si pentru a lansa cu succes noua ta afacere
Consumatori si cumparatori
Identificam nevoile neacoperite de competitie ce pot deveni avantajele si oportunitati de maine a firmei dvs.
Studiu de satisfactie si fidelizare
Cultivam o relatie buna si experiente placute cu clientii dvs. prin masurarea satisfactiei si identificarea punctelor de fidelizare
Realizam analize de piata pentru diferite sectoare si industrii
Auto & Mobilitate • Bunuri de larg consum/FMCG • Retail & Comert online • Tehnologie • Constructii • HORECA • Farmaceutic • Financiar • Training & E-learning • Inginerie & Inovatie • Energie & Infrastuctura • Servicii logistica
Servicii profesionale si personalizate de studii de piata
Personalizam proiectul in functie de sectorul de piata, de profilul consumatorului si de alte criterii importante pentru firma dvs.
Oferim solutia potrivita pentru segmentul, marcile, produsele, serviciile sau angajatii firmei dvs.
40% B2B
35% B2C
25% New Business