Raspundem la intrebarile voastre privind studiile de piata.
Cele patru etape ale unui studiu de piata: incadrarea studiului, colectarea informatiilor, analiza informatiilor, redactarea raportului studiului.
Timpul necesar realizarii unui studiu de piata depinde de mai multe criterii (piata studiata, tipul studiului, marimea esantionului, etc.). La Ellipse Marketing durata medie de realizare a unui studiu este intre 25 si 90 zile.
Pretul unui studiu de piata depinde de mai multe criterii : tipul studiului, marimea esantionului, mijloacele folosite, timpul necesar realizarii studiului, etc.
Contactati Ellipse Marketing pentru o cerere de oferta.
Exista cinci categorii ale studiilor de piata : studiul ad’hoc, studiul omnibus, barometrul, panel, test de piata
Principalul obiectiv al studiilor cantitative este de a raspunde la intrebari de genul : « cine face ce ?» « cat ?» « cand si unde ? ».
Studiul calitativ cauta sa raspunda in principal la urmatoarele intrebari : « de ce? » « cum ? » « in ce conditii ? ».
In general, societatile de studii de piata recruteaza economisti si statisticieni. La Ellipse Marketing, pentru a face fata cererilor variate ale clientilor, echipele sunt pluridisciplinare (economie, marketing, sociologie, drept, etc)
Puteti contacta firma Ellipse Marketing ! Bineinteles, exista multe firme de studii de piata. Alegerea voastra poate depinde de sectorul de activitate pentru care doriti sa fie facut studiul de piata. Pentru a va asigura un diagnostic de marketing pertinent, va sfatuim sa contactati o firma care se ocupa de realizarea studiilor de piata, si in plus, stapaneste foarte bine problematica marketingului. Analiza si puterea de a intelege datele reprezinta elemente esentiale. (=> contact Ellipse Marketing)
Contact studiu de piata
Descrieti pe scurt cererea voastra si un expert in studii de piata va va contacta in scurt timp.